• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • Español
Паспорт громадянина України для виїзду за кордон
Опубліковано 30 січня 2020 року о 23:25

Згідно зі статтею 22 Закону України «Про Єдиний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особи чи її спеціальний статус» кожен громадянин України має право на отримання паспорта громадянина України для виїзду за кордон (далі – ПГУВК).

Відповідно до Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, затвердженого постановою КМУ від 07.05.2014 №152, паспорт громадянина України для виїзду за кордон видається дипломатичним представництвом/консульською установою у таких випадках:

  • оформлення вперше паспорта (у тому числі у зв'язку із набуттям громадянства України);
  • втрата або викрадення паспорта;
  • непридатність паспорта для подальшого використання;
  • відсутність в паспорті вільних сторінок для віз та інших позначок;
  • закінчення строку дії паспорта;
  • зміна інформації, внесеної до паспорта;
  • виявлення помилки в інформації, внесеної до паспорта.

При оформленні паспорта громадянина України для виїзду за кордон до Єдиного демографічного реєстру вноситься інформація, передбачена згаданим вище Законом (якщо на цей час інформація не була внесена до Реєстру або якщо зазначена інформація змінилася). Для внесення інформації вперше до Реєстру у зв'язку із оформленням паспорта громадяни України мають надати документи, що підтверджують таку інформацію (наприклад, для підтвердження місця народження подається свідоцтво про народження чи паспорт громадянина України, для підтвердження місця проживання/перебування (реєстрації) - документ, виданий відповідними органами країни перебування, для підтвердження громадянства України осіб, які набули громадянство України за територіальним походженням чи народженням – довідка про реєстрацію особи громадянином України, тощо).

Записатися на прийом для вчинення консульських дій можна за цим посиланням: https://online.mfa.gov.ua/

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон

(строк оформлення – 3 місяці) до Консульства особисто подаються такі документи:


  • Заява-анкета (надсилається у додатку); anketa.doc
  • Оригінал і копія закордонного паспорта (перша сторінка). За наявності двох паспортів необхідно пред’явити обидва;
  • Оригінал і копія внутрішнього паспорту громадянина України  (всіх непустих сторінок) у випадку, якщо строк дії закордонного паспорту закінчився;

  • Якщо паспорт ще дійсний або продовжений, достатньо якісної копії внутрішнього паспорта України (всіх непустих сторінок);
  • Якщо внутрішній паспорт вже нового зразка (ID-картка) – копія з обох сторін;

  • Копія ідентифікаційного коду (Реєстраційний номер облікової картки платника податків)  - у разі наявності, за бажанням;

  • Документ, що підтверджує право на тимчасове проживання чи факт такого проживання на території Іспанії, а саме:
Оригінал і копія дійсного дозволу на проживання в Іспанії  - Permiso de Residencia; 
Якщо немає дозволу на проживання, або він закінчився – Empadronamiento histórico de fecha reciente.

  • Обовязково надається одна кольорова фотографія розміром 3,5 см на 4,5 см. 

  • Окрім того, під час прийому документів та оформлення паспорта у приміщенні Консульства відцифровуються відбитки пальців, підпис та проводиться фотографування.

  • Консульський збір за оформлення паспорта складає 120 євро.
  • Забрати готовий паспорт можна тільки особисто.
  • Термін оформлення - до 3-х місяців.

  • У разі необхідності залишити паспорт після його анулювання у зв’язку з наявністю в ньому дійсних віз або у випадку, якщо такий паспорт є підставою для отримання/продовження Permiso de Residencia необхідно заповнити заяву. zayava-pguvk-proshu-povernuti-anulovaniy-pguvk.doc

Записатися на прийом для вчинення консульських дій можна за цим посиланням: https://online.mfa.gov.ua/


Присутність обох батьків - громадян України є обов’язковою.

При подачі документів для оформлення ПГУВК дитині до 16 років необхідно визначитися, хто з батьків буде отримувати готовий паспорт дитини, а також заповнити заяву тому з батьків, хто не буде отримувати готовий паспорт. zgoda-inshogo-z-batkiv-dlya-pguvk-blank.doc

У разі відсутності другого з батьків під час подання документів така заява подається нотаріально засвідченою.

Якщо один з батьків не є громадянином України, його присутність не обов’язкова.

Присутність дитини обов’язкова з 12 років.

 

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон (строк оформлення – 3 місяці) до Консульства подаються такі документи:

  • Заява-анкета (надсилається у додатку, для збереження часу краще заповнити вдома); anketa.doc
  • Оригінал і копія паспорта дитини, проїзного документу дитини або копія паспорта одного з батьків, де вписана дитина;
  • Для дитини, що перебуває на постійному консульському обліку – копія сторінок паспорта з відміткою про постійне проживання в Іспанії;
  • Оригінал і копія свідоцтва про народження дитини;
  • Оригінали і копії (перша сторінка) дійсних закордонних паспортів батьків;
  • Документ, що підтверджує право на тимчасове проживання чи факт такого проживання на території Іспанії, а саме:
  • Оригінал і копія дійсного дозволу на проживання в Іспанії  - Permiso de Residencia;
    Якщо немає дозволу на проживання, або він закінчився – Empadronamiento histórico de fecha reciente або довідка з навчального закладу.
  • Копія ідентифікаційного коду (Реєстраційний номер облікової картки платника податків) - у разі наявності, за бажанням;
  • Одна кольорова фотографія розміром 3,5 см на 4,5 см., а також:

Для дітей до 12 років -  одна кольорова портретна фотографія розміром 10 см на 15 см (обличчя займає 70% простору, білий фон, якісне зображення);

Якщо дитина народилась в Іспанії, додатково потрібно надати такі документи:

  • довідка про реєстрацію дитини громадянином України – обов’язково оригінал і копія;
  • належним чином підготовлене іспанське свідоцтво про народження дитини – оригінал і копія. У разі його відсутності, необхідно зробити наступне:
  • отримати в Registro Civil Certificacion Literal del Acta de Nacimiento;
  • поставити штамп Apostilla в Tribunal Superior de Justicia автономної області, де ви проживаєте та перекласти згадане свідоцтво українською мовою, після чого Консульство завірить підпис перекладача (консульський збір за засвідчення підпису перекладача становить 18 євро);
  • зробити з усього свідоцтва з перекладом одну фотокопію.

Окрім того, під час прийому документів та оформлення паспорту у приміщенні Консульства:

Дітям з 12 років - відцифровуються відбитки пальців та проводиться фотографування;

Дітям з 14 років - відцифровуються відбитки пальців та підпис, а також проводиться фотографування.


У разі необхідності залишити паспорт після його анулювання у зв’язку з наявністю в ньому дійсних віз або у випадку, якщо такий паспорт є підставою для отримання/продовження Permiso de Residencia необхідно заповнити заяву. zayava-pguvk-proshu-povernuti-anulovaniy-pguvk-ditini.doc

Паспорт дитині до 16 років оформлюється на 4 роки.

Консульський збір за оформлення паспорта дитині до 16 років складає 37 євро.

За оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон справляється консульський збір у порядку та розмірах, визначених законодавством.

При оформленні паспорта громадянина України для виїзду за кордон особи, яка досягла шістнадцятирічного віку, термін його дії становить 10 років.

Особам, які не досягли шістнадцятирічного віку, паспорт громадянина України для виїзду за кордон оформляється на 4 роки.

Чинним законодавством України не передбачена можливість оформлення паспорта у терміновому порядку при поданні документів до закордонних дипломатичних та консульських установ. Строк оформлення паспорта за кордоном може сягати 3-х місяців та залежить, зокрема, від періодичності доставки виготовлених паспортів з території України.

Інформацію про стан оформлення паспорта можна перевірити за допомогою Вашого особистого ідентифікатора сесії на сайті http://passport.mfa.gov.ua/ .

Нагадуємо, що отримати паспорт в Консульстві можна після того, як стан його оформлення буде змінено на «Прибув до ЗДУ».

УВАГА! Консульська установа не є стороною угоди між громадянином та компанією DHL та не несе відповідальності за невиконання чи неналежне надання послуг із доставки паспорта у міжнародному експрес-відправленні.

Відповідно до пункту 71 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, затвердженого постановою КМУ від 07.05.2014 №152, персоналізовані бланки паспортів для виїзду за кордон (далі – ПГУВК) за письмовою заявою та за рахунок коштів заявника можуть бути надіслані Міністерством закордонних справ до закордонних дипломатичних установ (далі – ЗДУ) міжнародним експрес-відправленням.

З цією метою АТ «ДХЛ Інтернешнл Україна» розробило на своєму сайті зручний сервіс замовлення міжнародної експрес-доставки паспортів громадянина України для виїзду за кордон до закордонної дипломатичної установи з можливістю оплати послуг платіжними банківськими картками Mastercard або VISA.

Для того, щоб скористатися сервісом, необхідно перейти за цим посиланням на сайт АТ «ДХЛ Інтернешнл Україна» та натиснути кнопку "оформити" біля зображення українського паспорта у розділі "ДОСТАВКА".

Далі необхідно заповнити форму, вказавши у відповідному полі вхідний номер заявки. Вхідний номер заявки - це номер ідентифікатора сесії з шести цифр, який Ви отримали від консульської посадової особи під час подачі Вами документів у Консульстві та використовували для перевірки відомостей про стан оформлення Вашого паспорта.

Підтвердженням оплати за послуги DHL Express Україна є квитанція про сплату від компанії Портмоне, яка формується автоматично після оплати замовлення і надсилається на електронну адресу заявника (на сайті також передбачена можливість відправити квитанцію на електронну адресу Консульства, зазначивши електронну адресу у відповідному полі «Квитанція на e-mail адресу»).

Після оформлення замовлення та оплати доставки паспорта з використанням сервісу DHL Express Україна необхідно подати до Консульства (або надіслати на електронну пошту gc_esb@mfa.gov.ua) письмову заяву про доставку паспорта dhlzayava.docx разом з копією квитанції про сплату за послуги DHL Express Україна.

Після того, як Ваш паспорт отримав у Відомчій інформаційній системі статус «Виготовлений, але не виданий», Консульство надсилає Вашу заяву з проханням здійснити доставку паспорта та копію квитанції на адресу МЗС України, яке передає виготовлений паспорт кур'єру DHL Express Україна.

Паспорт доставляється на адресу Консульства. Після надходження Вашого паспорта його статус у Відомчій інформаційній системі буде змінено на «Прибув до ЗДУ», і Ви зможете отримати його в Консульстві протягом року.

При виникненні додаткових запитань щодо переміщення документа мережею DHL Express, звертайтесь, будь ласка, до контактного центру DHL Express Україна за телефоном +380444902606, або за електронною адресою: uadhl.kad@dhl.com.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux